18 juni 2012

Tränat hundarna

Här hemma i Mariannelund är hundarna och jag nästan precis hemkomna från hundklubben där vi tränat både lite lydnad och agility. Tyvärr i spöregn så både jag och hundarna blev riktigt blöta. Jag tränade mest med Amber och hon är så duktig, visserligen gjorde jag agilityn ganska enkel. Byggde bara upp en liten kombination med 2 hopphinder, en lång böjd tunnel och slalom och så körde vi den några gånger. Ebba och jag tränade bara agility fast på samma kombination men körde flera varv och andra vägar med henne, hon var också duktig förutom att hon skäller lite väl mycket ibland. Annars idag har det väl inte hänt så mycket, jag var på infoträff idag om sommarjobbet men det är ju inom hemtjänsten och där har jag varit timvikarie sen i januari så kändes lite onödigt att gå på träffen idag, kan redan det som dom pratade om. Jag trivs förresten jättebra som omvårdare inom hemtjänsten med så det är bara toppen :)

Amber på fotot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar