20 feb. 2013

Nya foton




Eller ja, nya och nya vet jag inte men dessa foton på oss är inte så värst gamla i alla fall. Är nog de nyaste jag har, dock inget foto på min sambo men skulle inte tro han vill vara med heller. Just nu i skrivande stund sitter jag och förbannar mig själv för något jag sa till en av "mina" pensionärer på jobbet. Det är nämligen så att det gått magsjuka på mitt jobb och den fick jag, så förra helgen så låg jag magsjuk. När jag sedan var frisk och tillbaka på jobbet så besökte jag en som också haft denna magsjuka och vi pratade om att den var jobbig. Nu till det jag förbannar mig själv för, jag sa nämligen att jag hellre har 10 förkylningar istället för en magsjuka och "min" pensionär höll med. Dock ångrar jag mig lite nu då den första förkylningen kommit, den försöker nämligen ta kål på mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar