30 maj 2013

Dagens...

...outfit brukar ju till exempel modebloggare lägga upp men jag lägger upp en bild på dagens motionsrunda med hundarna istället (en av dagens rundor). Ungefär 22 grader hade vi när vi gick nu mitt på dagen så hundarna fick stanna och dricka och svalka av sig lite två gånger, tur man vet var det rinner små bäckar och finns lite större dammar. Slänger även in ett foto på mig själv, dock inte från idag för så fräsch ser men inte ut när man precis gått ca 9 km i värmen. Längst ner kommer det även ett foto på något som det kommer dyka upp betydligt fler foton på här inom en snar framtid. 








6 kommentarer:

  1. Ebba fått valpar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, vilket enligt mig hade varit hemskt om hon hade fått nu då hon fyller 10 senare i år...

      Radera
  2. okej, vems hund är de som fått valpar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är mer nyfiken på vem denne "Anonym" är?

      Radera
    2. Låter lite på dig som att du har en föraning om vem de är som utger sig för att vara Anonym? Vem tror du att de är?

      Radera
    3. Ja man kan alltid spekulera i det och det gör man ju. Men hade jag vetat hade jag inte "frågat"?

      Radera